Friday, January 11, 2008

It should be so easy but music is a sensitive art

Hear this, I can't deny the truth
[...]
Tear this touchy town apart
Tear this posh party in parts
Wear this itchy shirt of limits
Hear this tiny voice of truth
Clear this for you
I will blast the truth

Tillykke, Dúné, årets band 2007, med P3-prisen. Velfortjent!

Der er award shows, og så er der P3 guld som i den grad forstår at hæve sig over niveauet med fem i den grad værdige vindere og et underholdende show der ikke er bange for at komme med aktuelle og politiske kommentarer. Jeres indslag med fan-taler til vinderen af lytterhittet er fantastisk. Og hyldesten til Natasja var smuk som nattens stjerner. Tak, DR, jeg håber I formår at opretholde niveauet fremover selv med bæltet spændt langt ind under det nederste ribben. Lige pt er jeg lidt bekymret for Radium Rock der ikke længere synes at være programsat. Forhåbentlig er det ikke et endeligt farvel til DR's stolte tradition for rock-magasinprogrammer. Jeg er naiv nok til at mit håb endnu lever, for det er da ikke til at holde ud hvis traditionen fra Rockaften på P3, Rockland og Beat skal dø helt. Men okay, Musikprogrammet på DR2 har de jo allerede skåret væk. Måske må jeg bare se sandheden i øjnene, men våde det er de.

Would you die // oh, would you die // oh, would you die in 80 years with me

Men de der Storm, de ku' da være i et glas vand, ku' de ikke?

Robot Beat ,
We are in there you are out here, Dúné, 2007
A Blast Beat, We are in there you are out here, Dúné, 2007
80 Years, We are in there you are out here, Dúné, 2007

No comments: